НУШ


В. О. Сухомлинський стверджував, що щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості, – доброту. Але як  учневі відчути радість перших відкриттів, як перетворити природу у могутній засіб виховання? Чи зможе учень засвоїти  зв'язки між явищами природи? Виявляється, може, і найпростішим шляхом до цього є саме спостереження. А де ще ж дитина може поспостерігати, як не на природі.
Тому під час вивчення  теми «Що таке довкілля?» на уроці з  інтегрованого  предмету «Я досліджую світ», мої учні  мали можливість  подорожувати шкільним подвір’ям, мандрувати разом із осіннім  листочком дерева та зажуреною хмаркою, бачити ранок, милуватися співом пташок, спостерігати за жуками-солдатиками, мурахами та різними комашками.



Немає коментарів:

Дописати коментар