В. О. Сухомлинський
стверджував, що щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини
безцінну якість, властиву людській особистості, – доброту. Але як учневі відчути радість перших відкриттів, як
перетворити природу у могутній засіб виховання? Чи зможе учень засвоїти зв'язки між явищами природи? Виявляється,
може, і найпростішим шляхом до цього є саме спостереження. А де ще ж дитина
може поспостерігати, як не на природі.
Тому під час вивчення теми «Що таке довкілля?» на уроці з інтегрованого
предмету «Я досліджую світ», мої учні
мали можливість подорожувати
шкільним подвір’ям, мандрувати разом із осіннім листочком дерева та зажуреною хмаркою, бачити
ранок, милуватися співом пташок, спостерігати за жуками-солдатиками, мурахами
та різними комашками.



Немає коментарів:
Дописати коментар